Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Айткожина А.Д, |
|||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||||
Бөлім атауы |
4. Сүйіспеншілік және достық |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
4.5. Адал дос пен амал дос |
|||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.2.4.1 (О)- идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.1(ӘТН) -етістіктің болымды, болымсыз түрлерін жазылым, тілдесім барысында қолдану. 7.ӘТН3.Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөз, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушыларға: тақырып бойынша ой толғап, пікір білдіреді, болымды және болымсыз етістіктерге тән белгілерді анықтайды. |
|||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін бойынша тілдік талдау тапсырмаларын орындап, болымды және болымсыз етістіктердің жасалу жолын үйренеді; |
||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: мәтіннің мазмұнын ашып тсіндіріп, достық туралы тсінігін жеткізеді. Болымды және болымсыз етістіктерді бір-біріне айналдырады. |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіне алады; Публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, тілдік ерекшелігіне салыстыра талдау |
|||||||||||||||||||||
Тілдік дағдылар |
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Адал дос, амал дос, достықтың түрлері. Болымды және болымсыз етістіктер нағыз дос, сырласу, серік, сенімді, қорғау, өзің, сатқындық, жақсылық, дос табу. |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Өмірмен байланыс |
|||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады |
|||||||||||||||||||||
Бастапқы бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
|||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Тыңдалым 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу. Кезекшімен сұхбат. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Қызығушылықты ояту «Жан досым» әнін тыңдау Тыңдалым алдындағы тапсырма. Оқушылармен сұрақ-жауап әдісі арқылы әңгіме жүргізіледі: 1. Әнді тыңдаған кезде қандай көңіл-күйде болдың? 2.Достықтың адам өмірінде алатын орны қандай деп ойлайсыз? 3. Достық кімдердің арасында болады? 4. Достық кімдердің арасында болады? 5. Не үшін дос болады? Дос болудың мәні неде? (Достық жайлы сөз қозғайды) Дескрипторлар:
Ой шақыру.
|
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 мин
|
Ж1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет шешенді сынайын деген замандастары: “Достық нешеу?” деп сұрақ қояды. Сонда Әйтімбет тұрып: — Достықтың екі түрі болады. Бірі — адал достық, екіншісі — амал достық, — деген екен. Сонда замандастарының ішінен біреуі тұрып: — Дұрыс-ақ. Енді оларды қалай ажырата аламыз? дегенде: — Адал достық өмірлік нұсқа болады, амал достықтың өрісі қысқа болады, — деп жауап берген екен. Жауабына тәнті болған замандастары Әйтімбеттің шешендігін мойындапты. Көкжиек күнтізбесінен. Оқылым алдындағы тапсырма. Оқушылармен сұрақ-жауап әдісі арқылы әңгіме жүргізіледі:
1. Мәтінді түсініп оқу, мазмұнымен танысу. 2. Мәтіннің тақырыбы мен идеясын анықтау. 3. Етістіктерді тауып, түрлеріне ажырату. Қалыптастырушы бағалау. Тапсырма. Мәтінді оқып, көтерілген мәселені анықтаңыз. Көтерілген мәселелер бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беріңіз.
Достық туралы айтылған ойларыңызды қандай мақал-мәтелдермен түйіндер едіңіздер? Тақырып таңдау стратегиясы 1.Дос сыртыңнан мақтар, дұшпан көзіңе мақтар 2.Дос - ажарың, жолдас - базарың. 3.Жақсыменен дос болсаң - күнде базар, |
Ресурс беріледі |
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут
|
Сабақтың соңында оқушылар: Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *......................... екенін түсіндім.
|
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||