Факультатив: «Логикалық математика»
Күнтізбелік жоспар34 сағат
|
Тақырыптың мазмұны |
Сағат саны |
Мерзімі
|
|
І тоқсан Математикалық ойындар
|
9 сағат |
|
|
Кел, ойнайық! |
|
|
|
Құпия сандар |
|
|
|
«Кім жылдам?»,«Тез ойла» математикалық ойындар. |
|
|
|
Теңдіктер мен теңсіздіктер |
|
|
|
Уақыт өлшемдері |
|
|
|
Көңілді есептер |
|
|
|
Логикалық есептер |
|
|
|
Тест |
|
|
|
Геометрия еліне саяхат |
|
|
|
ІІ тоқсан Сандар сыры |
7 сағат |
|
|
Жасырылған сөз(кроссворд) |
|
|
|
Қызықты жаттығулар |
|
|
|
Сиқырлы шаршы |
|
|
|
Халық өлшемдері |
|
|
|
«Кім қырағы?» математикалық ойындар. |
|
|
|
Сиқырлы ұшбұрыштар |
|
|
|
Қорытынды тест |
|
|
|
ІІІ тоқсан Есептер еліне саяхат |
10 сағат |
|
|
Рим цифрларымен танысайық |
|
|
|
Шеңбер мен дөңгелек. |
|
|
|
Есептеудің оңай жолы |
|
|
|
Геометриялық фигураларды қолдану |
|
|
|
Ертегілер елінде |
|
|
|
Сурет бойынша есептер құрастыру |
|
|
|
Сандар қатарын құрастыру |
|
|
|
Қызықты есептер |
|
|
|
Математикалық диктант |
|
|
|
Қорытынды тест |
|
|
|
Сиқырлы геометрия |
|
|
|
«Жас математиктер» турнирі |
|
|
|
Жұмбақ есептер |
|
|
|
Математикалық ребустар |
|
|
|
Математикалық әзіл, жұмбақ, өлең есептер |
|
|
|
Сиқырлы сандық |
|
|
|
Сиқырлы шаршылар |
|
|
|
Кім жүйрік? |
|
|
|
Өткенді қайталау. Тест |
|
|
|
|
|
|
Факультатив |
Пәні: Логикалық математика |
Сыныбы: 2 «А» Күні:13.01.20ж |
||
Тақырыбы: Рим цифрларымен танысайық |
||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар рим цифрымен танысады, рим цифрының сағатпен байланысын біледі, түрлі логикалық тапсырмалар орындайды. |
|||
Оқушының сабаққа қамтылуы |
Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын түсінеді. |
|||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді. |
||||
Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. |
|||
Алдыңғы тақырып /үй тапсырмасы/ |
Қорытынды тест |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
Басталуы /Миға шабуыл/ Қызығушылықты ояту 5 мин |
Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушының жұмыс дәптері |
||
Ортасы Мағынаны тану 25 мин |
№1. Рим цифрымен танысайық, ары қарай жалғастыр.
№2. Сағат неше болды?
____________________ ____________________ №3. Ойлан тап!
№4. Есепті шығар. 1. Абай 11 жаста, ал ағасы Адай одан 4 жасқа үлкен. Екеуі де спорт мектебінде бес жылдан бері жаттығып жүр. Абай мен Адайдың спорт мектебіне ең алғаш барғандағы жасын тап. Жауабы:
№5. Жануарлардың салмағын тап.
Иттің салмағы: 30 кг Қошқардың салмағы: 30 кг Шошқаның салмағы: 34 кг
|
|||
Соңы /Ой қозғау/ "Кім жылдам?" 10 мин |
(Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды) |
|||
Кері байланыс 3мин |
"Екі жұлдыз, бір тілек" |
|||
Бағалау 2 мин |
Смайликпен бағалау |
|||
Қосымша ақпарат |
Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау |
|||
Саралау |
||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||
Факультатив |
Пәні: Логикалық математика |
Сыныбы: 2 «А» Күні: 20.01.20ж |
||
Тақырыбы: Шеңбер мен дөңгелек |
||||
Тілдік мақсат |
Геометриялық фигуралардың ішіндегі шеңбер мен дөңгелекті еске түсіреді. Семантикалық карта толтыруды үйренеді, ойлан таптың тапсырмаларын орындайды. |
|||
Оқушының сабаққа қамтылуы |
Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын түсінеді. |
|||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді. |
||||
Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. |
|||
Алдыңғы тақырып /үй тапсырмасы/ |
Рим цифрларымен танысайық |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
Басталуы /Миға шабуыл/ Қызығушылықты ояту 5 мин |
Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушының жұмыс дәптері |
||
Ортасы Мағынаны тану 25 мин |
№1. Тиісті белгіні қойып, әрі қарай жалғастыр.
№2. Семантикалық картаны толтырамыз.
№3. Ойлан тап!
№4. Есепті шығар. 1. Бозторғайлар 9 болса, сарышымшықтардың олардан 3 - і артық. Барлық құстардың үштен бір бөлігі ұшып кетті. Неше құс ұшып кетті? Жауабы: 9+3=12 12+9=21 21:3=7 7 құс ұшып кетті.
№5. 0-қара түспен, 5-қызғылт, 12-көк, 21-сирень түспен, 24- жасыл, 30-қоңыр, 9-сұр, 36-сары, 7-қара көкпен боя.
|
|||
Соңы /Ой қозғау/ "Кім жылдам?" 10 мин |
Айырмашылығын тауып, қаламмен белгілету
|
|||
Кері байланыс 3мин |
Сабақ соңында кері байланыс жазып қалдыру "Екі жұлдыз, бір тілек" |
|||
Бағалау 2 мин |
Смайликпен бағалау |
|||
Қосымша ақпарат |
Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау |
|||
Саралау |
||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||
факультатив |
Пәні: Логикалық математика |
Сыныбы: 2 «А» Күні: 27.01.20ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: Есептеудің оңай жолы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Есептеудің оңай жолын үйренеді, математикалық сөзжұмбақтарды шешеді, осы тапсырмаларды шеше отырып, баланың логикаға деген қызығушылығы артады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушының сабаққа қамтылуы |
Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын түсінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып /үй тапсырмасы/ |
Шеңбер мен дөңгелек |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы /Миға шабуыл/ Қызығушылықты ояту 5 мин |
Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы Мағынаны тану
|
№1. Математикалық сөзжұмбақты шеш.
№2. Сұрақтарға жауап бер. 1) 1 м - де неше см бар? Жауабы: 100 см
№3. Ойлан тап!
№4. Есепті шығар. 1. Алмас пен Камила машинамен ауылға барды. Машинаның әрбір дөңгелегі 50 км - ден жол жүрді десек, олар барлығы неше км жолды жүріп өтті деп ойлайсыңдар? Жауабы: 50 км 3. 18 метрлік бауды 3 бөлікке бөлу үшін неше рет кесуге болады? Жауабы:2 рет кесу керек. №5 тапсырма.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы /Ой қозғау/ "Кім жылдам?" 10 мин |
(Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс 3мин |
"Екі жұлдыз, бір тілек" |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау 2 мин |
Смайликпен бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
факультатив |
Пәні: Логикалық математика |
Сыныбы: 2 «А» Күні: 03.02.20ж |
||
Тақырыбы: Геометриялық фигураларды қолдану |
||||
Тілдік мақсат |
Геометриялық фигуралар туралы білімдерін пысықтайды, геометриялық фигуралардан түрлі фигуралар құрастырады, логикалық тапсырмаларды шешеді. |
|||
Оқушының сабаққа қамтылуы |
Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын түсінеді. |
|||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді. |
||||
Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. |
|||
Алдыңғы тақырып /үй тапсырмасы/ |
Есептеудің оңай жолы |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
Басталуы /Миға шабуыл/ Қызығушылықты ояту 5 мин |
Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушының жұмыс дәптері |
||
Ортасы Мағынаны тану 25 мин |
№1. Бос торкөзге тиісті санды қой.
№2. Мына геометриялық фигураларды пайдаланып үйдің, мысықтың, моншақтың, шыршаның, қоянның, аққаланың суретін сал.
Мысалы:
№3. Әр түрлі геометриялық фигураларды өзің құрастыр.
№4. «Жүйрік болсаң, озып көр!» 1. 50 саусақ көріну үшін неше бала қолын көтеру керек? Жауабы: 10 бала 3. Кит 25000 кг. Ол неше тонна? Жауабы:25 т 4.1 минут 1 сағаттан неше минут кем? Жауабы: 59 минут кем 5. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? Жауабы: Шаршы 6. 3 кесіндіден құралған фигура? Жауабы: Үшбұрыш 7. Үстел беті төртбұрышты, оның 1 бұрышын кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? Жауабы: Бесбұрыш №5. Теңдеу құр, шеш. 1) Бірнеше қыздар 5 құлпынайдан жеді. Ол Нұрлыайым, Сәния, Саяжан, Гүлнұр, Ұлданайдың жеген құлпынайына тең еді. Ал бұл қыздар 4 құлпынайдан жеді. Сонда 5 құлпынайдан неше қыз жеді? 2) Алихан мен Мирас бірнеше күн сабақтан қалды. Олардың қалған күндерін 10-нан кемітсек 20-ның жартысы шығады? Сонда Мирас пен Алихан қанша күн сабақтан қалған? Ойлан!
|
|||
Соңы /Ой қозғау/ "Кім жылдам?" 10 мин |
Айырмашылығын тауып, қаламмен белгілету
|
|||
Кері байланыс 3мин |
Сабақ соңында кері байланыс жазып қалдыру "Екі жұлдыз, бір тілек" |
|||
Бағалау 2 мин |
Смайликпен бағалау |
|||
Қосымша ақпарат |
Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау |
|||
Саралау |
||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||
факультатив |
Пәні: Логикалық математика |
Сыныбы: 2 «А» Күні:10.02.20ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: Ертегілер елінде |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Ертегілер елінде тақырыбының тапсырмаларын орындайды, соның ішінде, логикалық есептерді шығарады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушының сабаққа қамтылуы |
Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын түсінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып /үй тапсырмасы/ |
Геометриялық фигураларды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы /Миға шабуыл/ Қызығушылықты ояту 5 мин |
Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы Мағынаны тану 25 мин |
№1. Сандар мен цифрлар Әлемде үлкен ел болыпты. Бұл елдің тұрғындары сандар екен. Олармен қатар бұл елде цифрлар да өмір сүріпті. Сандардың көпшілігі соншама, санасаң сан жетпейді екен. Ал цифрлар бар болғаны он: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Сандар мен цифрлар тату-тәтті өмір сүріп жатады. Мысалы, біреу «он бес» десе, 15 саны жетіп келеді, егер оны жазу керек болса 1 мен 5 цифры қатар тұра қалып, 15 деген санды қояды екен. Күндер өтіп жатады. Не болғаны белгісіз бір күні сандар цифрға келіп: -Біз көппіз, ал сендер бар болғаны онсыздыр. Сондықтан біз сендерден мықтымыз,- дейді. Цифрлар сандарға ренжіп қалады. Сонда О цифры басқа цифрларға: -Мақтаншақтары жоқ басқа елге кетейік. Сандар өздері қалсын. Көрейік, не істейтіндерін? –дейді. Күндердің күнінде сандар өздеріне жаңа үйлер салады. Енді әркім өз үйінің есігіне нөмерін жазайын десе, жаза алмайды. Сандар өз аттарын қанша айқайласа да ештеңе шықпайды. Өйткені олардың қасында цифрлар жоқ қой. Сонда ғана сандар қаншама көп болсада, цифрларсыз өмір сүре алмайды екен. Сандар енді цифрларды іздеп шығады. Ақырында оларды тауып алып, кешірім сұрап, елдеріне цифрларды қайта алып келеді. Содан бері сандар мен цифрлар тату-тәтті, достықта өмір сүріп жатыр екен. Кел, ойнайық! 1) 5-ке дейін бір сан ойла: 4 2) 5-ке көбейт: 20 3) 25-ті қос: 45 4) 2-ге көбейт: 90 5) 50-ді азайт: 40 6) соңғы нөлді алып таста: 4 Ең бірінші ойлаған саның шықты ма? Ия, шықты 4 саны №2.
№3. Ойлан тап!
№4. Есепті шығар. 1. Екі залда 50 орындық бар. Бір залдан 10 орындықты алып кеткенде, екі залдағы орындықтар саны бірдей болды. Әуелде әр залда неше орындықтан болғанын тап. Жауабы: Бір залда 30, екінші залда 20 орындық болған.
1 тарелке 2-тарелке 3-тарелке 4-тарелке 3. Әжем, анам және мен – үшеуміз фотосуретке түстік. Әжем анамның сол жағында, анам менің сол жағымда тұр. Біздің фотосуретте қалай тұрғанымызды тап.
№5 тапсырма. Саяхатшы 1-күні 2 км жүрді. Әрбір келесі күні алдыңғы күнге қарағанда 2 км артық жүріп отырды. Ол 5-күні неше км жүрді? 3-күні ше? Жауабы: 1-2км; 2-2км+2км; 3-2 км+2км+2км; 4-2км+2км+2км+2км; 5-2км+2км+2км+2км+2км
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы /Ой қозғау/ "Кім жылдам?" 10 мин |
(Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс 3мин |
"Екі жұлдыз, бір тілек" |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау 2 мин |
Смайликпен бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
факультатив |
Пәні: Логикалық математика |
Сыныбы: 2 «А» Күні:17.02.2020ж |
|||
Тақырыбы: Сурет бойынша есеп құрастыру |
|||||
Тілдік мақсат |
Сурет бойынша есеп құрастыруды үйренеді, логикалық есептерді шығара отырып, оқушының логикалық ойлауы дамиды. |
||||
Оқушының сабаққа қамтылуы |
Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын түсінеді. |
||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді. |
|||||
Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді. |
|||||
Күтілетін нәтиже |
Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. |
||||
Алдыңғы тақырып /үй тапсырмасы/ |
Ертегілер елінде |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
Басталуы /Миға шабуыл/ Қызығушылықты ояту 5 мин |
Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушының жұмыс дәптері |
|||
Ортасы Мағынаны тану 25 мин |
№1. Бос торкөздерге тиісті сандарды қой.
№2. №3. Ойлан тап!
№4. Есепті шығар. 1) 16 мен 14 сандарының қосындысын 13-ке кеміт. Жауабы: (16+14)-13 |