Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Озен отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"​

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Факультатив: «Логикалық математика»

Факультатив: «Логикалық математика»

Күнтізбелік жоспар34 сағат

  •  

Тақырыптың мазмұны

Сағат саны

Мерзімі

 

 

І тоқсан

Математикалық ойындар

 

9 сағат

 

  1.  

Кел, ойнайық!

  1.  
  1.  
  1.  

Құпия сандар

  1.  
  1.  
  1.  

«Кім жылдам?»,«Тез ойла» математикалық ойындар.  

  1.  
  1.  
  1.  

Теңдіктер мен теңсіздіктер

  1.  
  1.  
  1.  

Уақыт өлшемдері

  1.  
  1.  
  1.  

Көңілді есептер

  1.  
  1.  
  1.  

Логикалық есептер

  1.  
  1.  
  1.  

Тест

  1.  
  1.  
  1.  

Геометрия еліне саяхат

  1.  
  1.  

 

ІІ тоқсан

Сандар сыры

7 сағат

 

  1.  

Жасырылған сөз(кроссворд)

  1.  
  1.  
  1.  

Қызықты жаттығулар

  1.  
  1.  
  1.  

Сиқырлы шаршы

  1.  
  1.  
  1.  

Халық өлшемдері 

  1.  
  1.  
  1.  

 «Кім қырағы?»  математикалық ойындар.  

  1.  
  1.  
  1.  

Сиқырлы ұшбұрыштар

  1.  
  1.  
  1.  

Қорытынды тест

  1.  
  1.  

 

ІІІ тоқсан

Есептер еліне саяхат

10 сағат

 

  1.  

Рим цифрларымен танысайық

  1.  
  1.  
  1.  

Шеңбер мен дөңгелек.

  1.  
  1.  
  1.  

Есептеудің оңай жолы

  1.  
  1.  
  1.  

Геометриялық фигураларды қолдану

  1.  
  1.  
  1.  

Ертегілер елінде

  1.  
  1.  
  1.  

Сурет бойынша есептер құрастыру

  1.  
  1.  
  1.  

Сандар қатарын құрастыру

  1.  
  1.  
  1.  

Қызықты есептер

  1.  
  1.  
  1.  

Математикалық диктант

  1.  
  1.  
  1.  

Қорытынды тест

  1.  
  1.  

 

  •  

Сиқырлы геометрия

 

 

  1.  

«Жас математиктер» турнирі 

  1.  
  1.  
  1.  

Жұмбақ есептер

  1.  
  1.  
  1.  

Математикалық ребустар

  1.  
  1.  
  1.  

Математикалық әзіл, жұмбақ, өлең есептер 

  1.  
  1.  
  1.  

Сиқырлы сандық

  1.  
  1.  
  1.  

Сиқырлы шаршылар

  1.  
  1.  
  1.  

Кім жүйрік?

  1.  
  1.  
  1.  

Өткенді қайталау. Тест

  1.  
  1.  

 

                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы: 2 «А»

Күні:13.01.20ж

Тақырыбы: Рим цифрларымен танысайық

Тілдік мақсат

Оқушылар рим цифрымен танысады, рим цифрының сағатпен байланысын біледі, түрлі логикалық тапсырмалар орындайды.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Қорытынды тест

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

№1. Рим цифрымен танысайық, ары қарай жалғастыр.

                                                 

№2. Сағат неше болды?

                  

____________________           ____________________         

№3. Ойлан тап!

 

№4. Есепті шығар.

1. Абай 11 жаста, ал ағасы Адай одан 4 жасқа үлкен. Екеуі де спорт мектебінде бес жылдан бері жаттығып жүр. Абай мен Адайдың спорт мектебіне ең алғаш барғандағы жасын тап. Жауабы:
2. Шешесі 41 - ге толғанда, қызы 11 - ге толады. Ал қазір шешесі 33 жаста. Сонда қызы нешеде? Жауабы:
3. Мысықтың аяғында 5 тырнақ болады, ал балапанда 4 тырнақ. Фермада 10 мысық пен балапандар бар. Бәрінің тырнақтарын қосқанда – 90. Фермада неше балапан бар? Жауабы:

 

№5. Жануарлардың салмағын тап.

 

 

Иттің салмағы: 30 кг

 Қошқардың салмағы: 30 кг

Шошқаның салмағы: 34 кг

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 (Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды)

Кері байланыс

3мин

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

Факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы: 2 «А»

Күні: 20.01.20ж

Тақырыбы: Шеңбер мен дөңгелек

Тілдік мақсат

Геометриялық фигуралардың ішіндегі шеңбер мен дөңгелекті еске түсіреді. Семантикалық карта толтыруды үйренеді, ойлан таптың тапсырмаларын орындайды.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Рим цифрларымен танысайық

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

№1. Тиісті  белгіні қойып, әрі қарай жалғастыр.

 

 

№2. Семантикалық картаны толтырамыз.

 

№3. Ойлан тап!

 

№4. Есепті шығар.

1. Бозторғайлар 9 болса, сарышымшықтардың олардан 3 - і артық. Барлық құстардың үштен бір бөлігі ұшып кетті. Неше құс ұшып кетті? Жауабы: 9+3=12     12+9=21     21:3=7   7 құс ұшып кетті.
2. Тор ішінде 10 бас қырғауыл мен көжектер отыр. Олардың барлық аяқтарының саны 28. Көжектер нешеу? Жауабы: 10 қырғауылдың 20 аяғы бар. 28-20=8     Сонда 2 көжек бар. 8:4=2
3. Мақсаттың әкесі 35 жаста. Мақсат әкесінен 7 есе кіші, ал әпкесінен 2 есе кіші. Сонда Мақсат пен оның әпкесі нешеде болуы мүмкін? Жауабы: 35:7=5    5•2=10    Мақсат 5-те, әпкесі 10-да.

 

№5. 0-қара түспен, 5-қызғылт, 12-көк, 21-сирень түспен, 24- жасыл, 30-қоңыр, 9-сұр, 36-сары, 7-қара көкпен боя.

 

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 Айырмашылығын тауып, қаламмен белгілету

 

Кері байланыс

3мин

Сабақ соңында кері байланыс жазып қалдыру

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

 

факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы: 2 «А»

Күні: 27.01.20ж

Тақырыбы: Есептеудің оңай жолы

Тілдік мақсат

Есептеудің оңай жолын үйренеді, математикалық сөзжұмбақтарды шешеді, осы тапсырмаларды шеше отырып, баланың логикаға деген қызығушылығы артады.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Шеңбер мен дөңгелек

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

 

 

 

 

-

13

=

10

+

25

=

 

 

 

 

 

+

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

9

=

 

 

 

 

 

=

 

=

 

 

 

 

 

-

20

=

40

 

30

-

11

=

 

-

 

+

 

-

 

+

 

+

 

+

7

 

 

 

15

 

 

+

 

=

20

=

 

=

 

=

 

=

 

=

 

=

 

 

26

 

 

 

46

 

15

 

 

 

25 мин

 

 

№1. Математикалық сөзжұмбақты шеш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№2. Сұрақтарға жауап бер.

1) 1 м - де неше см бар? Жауабы: 100 см
2) 1 тәулікте неше сағат бар? Жауабы: 24 сағ.
3) 1 кг - да неше грамм бар? Жауабы: 1000 г
4) Үшбұрыштың периметрін қалай табамыз? Жауабы: Үш қабырғасын қосамыз.
5) Фигураның ауданын қалай табамыз? Жауабы: (а+в)•2
6) Ең үлкен төрт таңбалы санды ата Жауабы:9999
7) Санды о - ге көбейткенде не шығады? Жауабы: 0 шығады.
8) Санды 1 - ге көбейткенде не шығады? Жауабы: Сол санның өзі шығады.
9) 1кг мақта ауыр ма, 1 кг темір ауыр ма? Жауабы: Тең.
10) Санды 1 - ге бөлгенде не шығады? Жауабы: Сол санның өзі шығады.

 

№3. Ойлан тап!

 

№4. Есепті шығар.

1. Алмас пен Камила машинамен ауылға барды. Машинаның әрбір дөңгелегі 50 км - ден жол жүрді десек, олар барлығы неше км жолды жүріп өтті деп ойлайсыңдар? Жауабы: 50 км
2. Шынар 18 тұшпараны ағасы Еркін мен оның екі досына тең бөліп салып берді. Әр адамға неше тұшпарадан келеді? Жауабы: 18:3=6

3. 18 метрлік бауды 3 бөлікке бөлу үшін неше рет кесуге болады? Жауабы:2 рет кесу керек.

№5 тапсырма.

15

15

30

 

13

30

 11

 

30

 

1

30

9

 

30

12

 

30

 

45

30

15

90

 

28

12

90

50

 

13

90

45

45

 

90

 

 

 

90

11

 

36

90

 

52

 

 

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 (Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды)

Кері байланыс

3мин

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

 

факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы: 2 «А»

Күні: 03.02.20ж

Тақырыбы: Геометриялық фигураларды қолдану

Тілдік мақсат

Геометриялық фигуралар туралы білімдерін пысықтайды, геометриялық фигуралардан түрлі фигуралар құрастырады, логикалық тапсырмаларды шешеді.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Есептеудің оңай жолы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

№1. Бос торкөзге тиісті санды қой.

 

№2. Мына геометриялық фигураларды пайдаланып үйдің, мысықтың, моншақтың, шыршаның, қоянның, аққаланың суретін сал.

 

Мысалы:

 

 

№3. Әр түрлі геометриялық фигураларды өзің құрастыр.

 

№4.  «Жүйрік болсаң, озып көр!»

1. 50 саусақ көріну үшін неше бала қолын көтеру керек? Жауабы: 10 бала

3. Кит 25000 кг. Ол неше тонна? Жауабы:25 т

4.1 минут 1 сағаттан неше минут кем? Жауабы: 59 минут кем

5. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? Жауабы: Шаршы

6. 3 кесіндіден құралған фигура? Жауабы: Үшбұрыш

7. Үстел беті төртбұрышты, оның 1 бұрышын кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? Жауабы: Бесбұрыш

№5. Теңдеу құр, шеш.

1) Бірнеше қыздар 5 құлпынайдан жеді. Ол Нұрлыайым, Сәния, Саяжан, Гүлнұр, Ұлданайдың жеген құлпынайына тең еді. Ал бұл қыздар 4 құлпынайдан жеді. Сонда 5 құлпынайдан неше қыз жеді?

2) Алихан мен Мирас бірнеше күн сабақтан қалды. Олардың қалған күндерін 10-нан кемітсек 20-ның жартысы шығады? Сонда Мирас пен Алихан қанша күн сабақтан қалған? Ойлан!

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 Айырмашылығын тауып, қаламмен белгілету

 

Кері байланыс

3мин

Сабақ соңында кері байланыс жазып қалдыру

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

 

факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы: 2 «А»

Күні:10.02.20ж

Тақырыбы: Ертегілер елінде

Тілдік мақсат

Ертегілер елінде тақырыбының тапсырмаларын орындайды, соның ішінде, логикалық есептерді шығарады.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Геометриялық фигураларды қолдану

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

№1.

Сандар  мен цифрлар

            Әлемде үлкен ел болыпты. Бұл елдің тұрғындары сандар екен. Олармен қатар бұл елде цифрлар  да өмір сүріпті. Сандардың көпшілігі соншама, санасаң сан жетпейді екен. Ал цифрлар бар болғаны он: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0.

            Сандар мен цифрлар тату-тәтті өмір сүріп жатады. Мысалы, біреу «он бес» десе, 15 саны жетіп келеді, егер оны жазу керек болса 1 мен 5 цифры қатар тұра қалып, 15 деген санды қояды екен. Күндер өтіп жатады. Не болғаны белгісіз бір күні сандар цифрға келіп:

-Біз көппіз, ал сендер бар болғаны онсыздыр. Сондықтан біз сендерден мықтымыз,- дейді.

Цифрлар сандарға ренжіп қалады. Сонда О цифры басқа цифрларға:

-Мақтаншақтары жоқ басқа елге кетейік. Сандар өздері қалсын. Көрейік, не істейтіндерін? –дейді. Күндердің күнінде сандар өздеріне жаңа үйлер салады. Енді әркім өз үйінің есігіне нөмерін жазайын десе, жаза алмайды. Сандар өз аттарын  қанша айқайласа да ештеңе шықпайды. Өйткені олардың қасында цифрлар жоқ қой. Сонда ғана сандар қаншама көп болсада, цифрларсыз өмір сүре алмайды екен. Сандар енді цифрларды іздеп шығады. Ақырында оларды тауып алып, кешірім сұрап, елдеріне цифрларды қайта алып келеді.

Содан бері сандар мен цифрлар  тату-тәтті, достықта өмір сүріп жатыр екен.

Кел, ойнайық!

1) 5-ке дейін бір сан ойла: 4

2) 5-ке көбейт: 20

3) 25-ті қос: 45

4) 2-ге көбейт: 90

5) 50-ді азайт: 40

6) соңғы нөлді алып таста: 4

Ең бірінші ойлаған саның шықты ма? Ия, шықты 4 саны

№2.

 

Қосылғыш

12

17

 

50

 

8

60

 

Қосылғыш

 

23

32

 

45

22

5

19

Қосындының мәні

75

 

46

70

55

 

 

79

 

 

Азайғыш

43

75

 

65

70

 

44

 

Азайтқыш

12

 

32

30

 

52

12

8

Айырманың мәні

 

25

32

 

33

20

 

70

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№3. Ойлан тап!

 

№4. Есепті шығар.

1. Екі залда 50 орындық бар. Бір залдан 10 орындықты алып кеткенде, екі залдағы орындықтар саны бірдей болды. Әуелде әр залда неше орындықтан болғанын тап. Жауабы: Бір залда 30, екінші залда 20 орындық болған.
2. 18 вафлиді тарелкелерге былай салған: біріншісіне – 4, екіншісіне – 5, үшіншісіне – 2, ал төртіншісіне – 7. Осы тарелкелерді екі үстелге қойғанда, бір үстелде екінші үстелден екі есе көп вафли болу керек. Сонда тарелкелерді қалай қоямыз? Жауабы: Бір үстелде 4 пен 5-ті қою керек.

 

 

 

 

 

 

 

          1 тарелке                              2-тарелке                          3-тарелке                    4-тарелке

3. Әжем, анам және мен – үшеуміз фотосуретке түстік. Әжем анамның сол жағында, анам менің сол жағымда тұр. Біздің фотосуретте қалай тұрғанымызды тап.

 

№5 тапсырма.

Саяхатшы 1-күні 2 км жүрді. Әрбір келесі күні алдыңғы күнге қарағанда 2 км артық жүріп отырды. Ол 5-күні неше км жүрді? 3-күні ше? Жауабы: 1-2км; 2-2км+2км; 3-2 км+2км+2км; 4-2км+2км+2км+2км; 5-2км+2км+2км+2км+2км

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 (Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды)

Кері байланыс

3мин

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

 

факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы: 2 «А»

Күні:17.02.2020ж

Тақырыбы: Сурет бойынша есеп құрастыру

Тілдік мақсат

Сурет бойынша есеп құрастыруды үйренеді, логикалық есептерді шығара отырып, оқушының логикалық ойлауы дамиды.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Ертегілер елінде

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

№1. Бос торкөздерге тиісті сандарды қой.

 

35+       =90-20                                  +18=19+71

     +15=95-15                              76-15=        +11

17+23=       -60                            22+       = 17+41

83-23=15+                                    65-         =32+20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№2.

№3. Ойлан тап!

 

№4. Есепті шығар.

1) 16 мен 14 сандарының қосындысын 13-ке кеміт. Жауабы: (16+14)-13
2) 42 мен 20 сандарының айырмасын 4 есе арттыр. Жауабы:(42-20)•4
3) 6 мен 6 сандарының көбейтіндісін 7 мен 8 сандарының көбейтіндісіне арттыр. Жауабы:6•6+7•8
4) 350 мен 7 сандарының бөліндісін 21 мен 29 сандарының қосындысына кеміт. Жауабы:350:7-21+29
5) 6 санын 40 пен 30 сандарының қосындысына көбейт. Жауабы:6•(40+30)
6) 920 мен 870 сандарының айырмасын және 360 пен 190 сандарының қосындысын қос. Жауабы:920-870+360+190

№5. Қыздың суретін бос торөзге салыпкөр.

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 (Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды)

Кері байланыс

3мин

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы: 2»А»

Күні:27.02.2020ж

Тақырыбы: Сандар қатарын құрастыру

Тілдік мақсат

Сандар қатарын құрастыруды үйренеді, логикалық есептерді шығара отырып, оқушының ойлау қабілеті дамиды.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Сурет бойынша есеп құрастыру

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

 

50

Желтоқсан

70

Наурыз

100

Маусым

37

Қыркүйек

63

Қаңтар

74

Сәуір

96

Шілде

89

Қазан

85

Ақпан

42

Мамыр

55

Тамыз

68

Қараша

 

25 мин

 

№1. Қыздардың туған айларын табамыз. Ол үшін өрнектің мәнін шешіп, екі қосындыны қоссаң қыздардың туған айлары шығады. Қыздарға ат қой, туған күндерін тап.

 

 

(17+13)-6=24

  36-6+20=50

 

10:10+53=

    5•1+30=

  56-6+15=

75-70+30=

10+10+45=

83-13-50=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№3. Ойлан тап!

 

№4. Есепті шығар.

1. Нұрлыайым, Сымбат және Құралай – үшеуі роза, жауқазын, түймедақ гүлдерін сатып алды. Нұрлыайым мен Сымбат роза гүлін алған жоқ, ал Сымбат мен Құралай  түймедақ гүлін алған жоқ. Кім қандай гүл сатып алғанын тап.

Нұрлыайым                                   Сымбат                                        Құралай


2. Жібек матаның 1 метрі сәтеннен 2 есе қымбат. Енді 8 метр сәтенге көп ақша кете ме, әлде 4 метр жібекке көп ақша кете ме? Жауабы: Екеуіне бірдей ақша кетеді.

3. Аулада үйректер жүр. Жанболат барлық үйректердің аяғы 6-ау деп санады. Сонда аулада неше үйрек жүр? Жауабы: Аулада 3 үйрек жүр.

№5.

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 (Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды)

Кері байланыс

3мин

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы: 2 «А»

Күні:02.03.2020ж

Тақырыбы: Қызықты есептер

Тілдік мақсат

Оқушылар түрлі қызықты есептер шығарады, өрнектің мәнін дұрыс тапса атақты жазушының аты-жөні шығады, ойлан таптың тапсырмаларын орындайды.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Сандар қатарын құрастыру

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

№1. Атақты жазушының атын тап. Ол үшін өрнектің мәнін дұрыс шеш.

 

 

№2. Есепті шығар.

1. Бір парақ қағазды екіге бүктеп, содан тағы да екіге бүктеу керек. Бүктелген жерлерді қиғанда қағаз неше бөлікке бөлінді? Жауабы: 4 бөлікке бөлінді.

2. Даниярда қанша белгі болса, тағы сонша белгі сыйлады. Енді барлығы 10 болды. Әуелде Даниярда қанша белгі болған? Жауабы: 5 белгі болды.

3. Бақ ішінде 4 жасыл және қоңыр орындықтар тұр. Жасыл орындық нешеу, қоңыр орындық нешеу? Жауабы: 2 жасыл, 2 қоңыр орындық бар.

 

№3. Ойлан тап!

 

№4. Математикалық диктант

1. 30 бен 13-тің айырмасынан 8-ді азайт.
2. 7 мен 6-ның қосындысына 9-ды қос.
3. 8 бен 4-тің қосындысы 11 мен 6-ның айырмасынан қаншаға көп?
4. 33-ке 16 мен 9-дың айырмасын қос.
5. 16 мен 8-дің айырмасын 7-ге арттыр.
6. 21 мен 29-дың қосындысын 22 мен 12-нің айырмасынан кеміт.

№5.Боя. 10-малина түс, 11- сирень түс, 12-сары, 13-қызыл, 14-ашық жасыл, 15-сәбіз сары, 16-қара көк, 17-көк, 18-қызғылт, 19-қара қоңыр.

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 (Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды)

Кері байланыс

3мин

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

 

 

факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы:2 «А»

Күні:09.03.2020ж

Тақырыбы: Математикалық диктант

Тілдік мақсат

Оқушылар математикалық диктант жазуды үйренеді, түрлі логикалық сұрақтарға жауап береді, ойлан таптың тапсырмасын орындайды.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Қызықты есептер

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

№1. Оқу құралдарының санын, бағасын, соммасын тап.

Оқу құралдары

Бағасы

Саны

 

10 тг

5

 

 

8 тг

?

 

?

2

 

 

 

?

4

 

45

?

 

№2. Сұрақтарға жауап бер

  1. Бір жылда неше ай бар?
  2. 1 ғасырда неше жыл?
  3. Екі қолда неше саусақ бар?
  4. 1сағатта неше минут бар?
  5. Бір аптада неше күн бар?
  6. Ұлыстың ұлы күні «Наурыз мейрамы»қай күн?
  7. Екі қойда неше аяқ бар?
  8. Ең қысқа ай нешесіне бітеді?
  9. Бір жылда неше күн бар?

№3. Ойлан тап!

 

№4. Есепті шығар.

1. 1-ден 100-ге дейінгі сандарда 7 саны неше рет кездеседі? Жауабы: 11 рет кездеседі.

2. Футбол ойнағанда бөтен қақпаға Жанболат 7 гол соқты.Ойын 10:6 есебімен аяқталса, онда Жанболат ойнаған команда жеңді ме, жеңілді ме? Жауабы: Жеңді.

 3. Спортшылар жолмен жүгіріп келе жатыр. Бір спортшы алдынан санағанда да, артынан санағанда төртінші жүгіріп келеді. Жолмен неше спортшы жүгіріп келе жатыр? Жауабы: 7 спортшы жүгіріп келе жатыр.

 

 

№5.

 

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 Айырмашылығын тауып, қаламмен белгілету

 

Кері байланыс

3мин

Сабақ соңында кері байланыс жазып қалдыру

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

         

 

факультатив

Пәні: Логикалық математика

Сыныбы:2 «А»

Күні:16.03.2020ж

Тақырыбы: Қорытынды тест

Тілдік мақсат

Оқушылар тоқсанды қорытынды тест тапсырады.

Оқушының сабаққа қамтылуы

Барлық оқушылар: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Математикалық диктант

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

 

1. у-666=222 теңдеудің мәні нешеге тең.

а) 440

ә) 888

б) 936

 

11. Сыныпта 14 қыз бала және 12 ер бала бар. Ойын кезінде олар тең 2 топқа бөлінді. Әр топта қанша баладан бар?

а) 12 бала

ә) 13 бала

б) 10 бала

 

2. Ұзындығы 10 м, ені 5м тіктөртбұрыштың ауданын есепте.

а) 50м²

ә) 30м²

б) 15м²

 

12. 5 сандарының аралақтарына жақша немесе амал таңбаларын қойғанда

 100 шығады. Қай қатарда?

а) 5...5...5

ә) 5...5...5...5

б) 5...5...5...5...5

 

3. 640 саны қай өрнектің мәніне  тең.

а) 840-360

ә) 380+160+200

б) 20+530+150

 

13. (360+120):6 өрнегінің мәні нешеге тең?

а) 80

ә) 85

б) 83

 

4. Ғасыр жылдан көп пе, аз ба?

а) ұзақ

ә) қысқа

б) аз

 

14. 2 тәулік ....42 сағат салыстыр.

а) >

ә) <

б) =

 

5. 1 жыда неше ай бар?

а) 12 ай

ә) 14 ай

б) 10 ай

 

15. 866 – а = 406 теңдеудің мәні.

а) 460

ә) 360

б) 560

 

6. Тіктөртбұрыштың периметрі 20 см, ал ұзындығы 5 см, енін тап.

а) 5 см

ә) 6 см

б) 3 см

 

16. 15 жаңғақты ағайынды 5 балаға тең бөліп беру керек. Ағайындылардың

әрқайсысына неше жаңғақтан тиеді?

а) 3 жанғақ

ә) 2 жаңғақ

б) 1жаңғақ

 

7. Тіктөрбұрыштың ұзындығы 5 см, ені 3 см, периметрі қанша?

а) 18 см

ә) 16 см

б) 14 см

 

17.  Әкем 26 шыны сусын және анам 34 шыны сусын сатып әкелді. Қонақ келгенде 7 шыны сусын ішілді. Неше шыны сусын қалды?

А) 35 шыны

Б) 53 шыны

В)43 шыны

Г) 57  шыны

 

8. 272+326 өрнегінің мәні нешеге тең.

а) 598

ә) 600

б) 630

 

18.  Өрнектеп көрсет:  1сағ.9мин=        мин.

А) 60мин

Б)90мин

В)69мин

Г)  96  мин.

 

9. Саяхатқа баруға топ құрылды. Әр топқа 10 бала және 10 ересек адам жазылды.    

Барлығы 8 топ болды. Саяхатқа қанша адам барады?

а) (10+8)+10

ә) (10+10)х8

б) (10х8)+10

 

19.  7-нің құрамын белгіле:

А) 5 пен 2

Б)2 мен 7

В)7 мен 1

Г)  5  пен 3

 

10. 50х2 өрнегіне теңдік болуға қай өрнек сәйкес келеді?

а) 600:2

ә) 900:3

б)450-350

 

20. Кітапханада 57 оқушы отыр, бұл студенттерге қарағанда 4 есе кем. Студенттер саны қанша?

а) 220

ә) 228

б) 130

 

 

Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

 (Оқушылыр тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды)

Кері байланыс

3мин

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

Жаңартылған күні: 22.05.2020 12:25
Құрылған күні: 22.05.2020 12:25

Текст