Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық даму процесін қолдау, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік-психологиялық климат құру және оқу үдерісіне қатысушыларға қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
Психолог жұмысының негізгі бағыттары
Мақсаты: тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау.
Мақсаты: тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
Мақсаты: оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу бағдарламасымен біліктілікті дамыту.
Мақсаты: педагогикалық процесстің субьектілеріне кеңес беру.
Мақсаты: педагогикалық үрдіске қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтер
№ р/с |
Іс-шаралар |
Жұмыс бағыты |
Нысананалы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу туралы белгі |
|
Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар тізімін жасақтау |
Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыру |
1-11сынып |
қыркүйек |
тізім |
Педагог-психолог Сынып жетекшілер |
|
|
Жасөспірімдер ісі жөнінде мектеп ішілік тіркеудегі және сәтсіз жұнұядан шыққан оқушыларды тізімге алу |
Әлументтік педагогтармен біргіп |
1-11 сынып |
Қыркүйек 1-2 аптасында |
Сәтсіз отбасылар тізімі |
Педагог-психолог Әлументік педагог |
|
|
Мектептегі , бастауыштан орта буынға, орта буыннан жоғары буынға өту кезеңін бақылау. |
Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу |
1-11 сынып |
Жыл бойы |
Сабақа қатысу дәптері |
Педагог-психолог |
|
|
Ата-аналарды және басқада заңды өкілдерді хабардар ету психологиялық –педагогикалық қолдау жүргізу туралы келісім |
|
1-1 сынып |
Қыркүйек 2-3- аптасы |
Сынып тізімі бойынша келісім |
Педагог психолог сынып жетекші |
|
|
Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздармен оқушылармен жұмыс |
Бейімділікте көмек көрсету |
Оқу үрдісіне қатысушылар |
Жыл бойы |
Кеңес журналы |
Педагог-психолог |
|
|
Сұраныс бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу. |
|
мектеп ұжымы оқушылар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог Сынып жет |
|
|
Мектепке дайындық диагностикасы Керн- Йрасик әдістемесі бойынша. |
1 сынып оқушыларының мектепке, оқуға дайындық деңгейін анықтау |
1-сынып |
Қыркүйек 4-апасында |
Анықтама |
Педагог-психолог
|
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Жануарлар мектебі» проективтік әдістемесі. |
1 сынып оқушыларының бейімделу компоненттері ретінде мазасыздық пен оқуға деген ынтаны диагностикалау |
1 сынып |
Қыркүйек |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Н. Г. Лусканованың «Мектеп мотивациясының скринингі» |
|
5-сынып,
|
Қыркүйек 4-апасында |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Алақай мен 5 -сыныпта оқимын тренинг
|
5-сынып оқушыларына орта буында (орта мектепте) оқу жағдайына бейімделу кезеңінде психологиялық, педагогикалық қолдау көрсету |
5-сынып |
Қыркүйек 2-3 аптас |
Хаттама |
Педагог- психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Ата –аналар жиналысы : 1,5 сынып оқушыларының оқуға бейімделуі Рахманқұлова әдістемесі бойынша мектеп бейімсіздігін анықтау сауалнама жүргізу. |
Бейімделу кезінде қолдау көрсету\Бейне баян\
|
Ата-аналар
|
Қыркүйек
|
Хаттама |
Педагог-психолог Сынып жетекші |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Буллинг және оның әсері |
Ата-аналар үшін ақпарат презентация |
Ата-аналар |
Қыркүйек 4аптасы |
хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Қыз бала гигиенасы |
Дәріс |
5-6 сынып |
Қыркүйек 2 аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог Медбике |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Электрондық темекінің адам ағзасына зияны |
|
8-11 сынып |
Қыркүйек 1 аптасы |
хаттама |
Педагог психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Жас маманның бейімделуі» |
әңгімелесу |
Жас және жаңадан келген мамандар |
Жыл бойы |
Кеңес журналы |
Педагог-психолог
|
Педагог - психолгтың есебі |
|
Мектепке не үшін бару керек - жаңа мәртебені білу.
|
Сынып сағаты |
1 сынып |
Қыркүйек 2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог
|
Педагог - психолгтың есебі |
|
Достық бәрінен қымбат
|
Сынып сағаты |
2 сынып |
Қыркүйек 3 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Менің отбасым
|
Сынып сағаты |
3 сынып |
Қыркүйек 4 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Мектепшілік қобалжуды диагностикалау: Филиптің мектептегі мазасыздық сауалнамасы |
Оқушылардың бойындағы қобалжу деңгейін және қобалжудың қай түрі басым екендігін анықтау |
5-7сынып |
Қазан 1-2 аптасында |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Баспалдақ» С.Г.Якобсон, В.Г. Щур. “Градусник” әдістемесі |
Бірінші сынып оқушыларының бейімделу компоненттері ретінде мазасыздық пен оқуға деген ынтаны диагностикалау |
1 сынып |
Қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Спилберг тесті
|
«Тәуекел тобындағы» балаларды анықтауға диагностика |
8-11 сынып |
Қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Филипс модификациясы |
Оқушылардың мазасыздық деңгейін диагностикалау |
5 сынып |
Қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Өмір қымбатсың маған» тренинг |
Өмір туралы дұрыс шынайы көзқарас қарым- қатынас орнату |
8 сынып |
Қазан 3-аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Сыныпта буллинг пен кибербулингті болдырмауда сынып жетекшінің ролі |
Презентация |
педагогтар |
Қазан 3-аптасы |
хаттама |
Педагог психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Жыныстық қол сұғушылықтың алдын -алу |
жадынама |
Ата-аналармен |
Қазан 4-аптасы |
жадынама |
Педагог-психолог Мед бике |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Мұғалім этикасы мұғалім мен оқушы арасындағы қарым -қатынас |
баяндама |
педагог |
Қазан 1 аптасы |
хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Жас мамандармен тәрбие жүргізуде қиындық туғызатын оқушылармен кеңес жүргізу |
кеңес |
|
Жыл бойы |
Кеңес журналы |
Педагог-психолог |
Кеңес журналы |
|
Қауіп деген не және одан қалай сақтану керек.
|
Сынып сағаты |
4 сынып |
Қазан 1 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Қарым-қатынас құпиялары.
|
Сынып сағаты |
5 сынып |
Қазан 2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Біз буллингке қарсымыз |
Сынып сағаты |
6 сынып |
Қазан 3 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Мейірімге толы жүрек. |
Сынып сағаты |
7 сынып |
Қазан 4 апта |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Айзинктің тесті |
Оқушылардың психикалық күйлерлі өзін өзі бағалауын анықтау |
7-11 сынып |
Қараша |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
“Қызығушылық картасы” А.Е.Голомшток |
Оқушылардың қызығушылығы бойынша мамандық таңдау бағыттарын анықтау |
8-9 сынып |
Қараша 3-4 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Баспалдақ» Т.Б Марцинковская |
Оқушылардың өзін - өзі бағалау деңгейін анықтау
|
1-4сынып
|
Қараша 2-3 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Кішкентай көңілді балалар»тренинг |
1 сынып оқушыларының бейімделуіне қолдау көрсету |
1 сынып |
Қараша 3- аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог Сынып жет |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Зиянды заттар (темекі, ішімдік,есірткі) |
Шағын дәріс |
6-11сынып |
Қараша 2 аптасы
|
Хаттама |
Психолог, Сынып жет, Медбике |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Кибербуллингтің алдын алу |
Сынып сағаты |
8 сынып |
Қараша 2 аптасы |
Анықтымы |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Біз өмірде достықты бағалаймыз |
Сынып сағаты |
9 сынып |
Қараша 3 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Зиянды әдеттер және олармен күресу жолдары.
|
Сынып сағаты |
10 сынып |
Қараша 4 аптасы |
Анықтама |
Педагог - психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Дж Мореноның социометриясы |
Сыныптағы оқушылардың көш башылығын анықтау және артта қалған оқушыларды анықтау |
5-7 сынып
|
Желтоқсан 1-2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
“Үй, адам, ағаш” Дж.Бук |
Жеке басын зерттеу |
2-9 сынып |
Желтоқсан 1-2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Жетістікке жету өз қолыңда» тренинг |
Өздеріне деген сенімділігін арттыру |
9,11 сынып |
Желтоқсан 2 аптасы |
Хаттама |
«Жетістікке жету өз қолыңда» тренин |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Менің жетістіктерім», Жүйкелік-психикалық стерссті түсіру тәсілдері |
Емтихан және ОЖСБ кезіндегі қобалжу мен стресс деңгейін жою.
|
9 сынып |
Желтоқсан 3-аптасы |
Хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Өмірдің түстері
|
Сынып сағаты |
11 сынып |
Желтоқсан 1 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Мен мектеп оқушысымын.
|
Сынып сағаты |
1 сынып |
Желтоқсан 2аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
НЕ жақсы ,не жаман |
Сынып сағаты |
2 сынып |
Желтоқсан 3 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Достық деген не. |
Сынып сағаты |
3 сынып |
Желтоқсан 4 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Е.А. Климов қызығушылықтарын бағыттау |
Оқушылардың қызығушылығы бойынша мамандық таңдау бағыттарын анықтау |
10-11 сынып |
Қаңтар 1-аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Отбасылық социометриясы |
Отбасындағы қарым-қатынасыты бақылау
|
5-11 сынып |
Қаңтар 2-аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Сенімділік күш береді» кеңес
|
Қобалжу деңгейін анықтау қорытындысы бойынша жеке , топтық кеңес беру, көмектесу |
9-сынып |
Қаңтар 4-аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Буллинг және оған қарсы тұру |
Әнгімелесу
|
3-4 сынып |
Қаңтар 3-аптасы |
хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Кибербуллинг зардаптары |
презентацмя
|
9,10 сынып |
Қаңтар 3-аптасы |
хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Эмоциялар және сіздің көңіл-күйіңіз. |
Сынып сағаты |
4 сынып |
Қаңтар 2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Ұлдар мен қыздар екі дүние. |
Сынып сағаты |
5 сынып |
Қаңтар 3аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» |
Сынып сағаты |
6 сынып |
Қаңтар 4 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
“Кактус” М.А.Панфилов |
Эмоционалды жеке саласы |
1-11сынып
|
Ақпан 1-аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
“Сезімдердің сиқырлы еді” Т.зинкачев-Евстигнеева, Т.Грабенко, Д.Фролов |
Оқушылардың бойындағы агрессияны анықтау |
5-9 сынып |
Ақпан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Мемлекеттік емтиханға дайындық кезінде кездесетін қиындықтарды жоюда психологиялық қолдау.»тренинг |
Қиындықтарды жою жолдарын көрсету |
9,11 сынып |
Ақпан 2-аптасы |
Хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Дос болайық бәріміз» тренинг |
Оқушылардың қарым қатынасын жақсарту |
5-6 сыныптар |
Ақпан 3-аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Менің жетістіктерім» |
Оқушылардың бойындағы ерекше қабілетін табу және дамыту |
6 сынып |
Ақпан 4- аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Мамандық таңдаудағы ата ананың рөлі» түсінік жұмысы |
Бейіндік бағдар бойынша ата-аналарға жадынама тарату |
9-11 сынып Ата-аналарына |
Ақпан 1аптасы |
жадынама |
Педагог-психолог Сынып жетекші |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Буллинг құрбаны болмау» |
Презентация дәріс |
7-8 сынып |
Ақпан 3аптасы |
хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Жыныстық қолсұқпаушылық. |
Сынып сағаты |
7 сынып |
Ақпан 1 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Қатыгездік пен зорлық, оларға қалай қарсы тұру керек.
|
Сынып сағаты |
8 сынып |
Ақпан 2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Мен және менің болашақ мамандығым.
|
Сынып сағаты |
9 сынып |
Ақпан 3 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Өмірге салауатты қадам |
Сынып сағаты |
10 сынып |
Ақпан 4 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
“Фигураларды салу” О.М.Дьяченконың |
Қиял, моторика |
1-4 сынып |
Наурыз 1-аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Дж.Брунер ойлау және шығармашылыққа арналған әдістемесі |
ойлау және шығармашылық диагностикалау |
9,11 сынып |
Наурыз 1-2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Тренинг «Менің көңіл күйім» |
Оқушылар арасында жағымды көңіл күй орнату |
8-7 сынып |
Наурыз 2-аптасы |
Хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Менің өмірлік жолым» тренинг |
Оқушылардың бойында сенімділік қалыптастыру |
9,11 сынып |
Наурыз 3-аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Шағын дәріс «Эмоцияны қалай басқаруға болады?» |
Эмоцияны басқару жолдары
|
9,11 сынып |
Наурыз 3-аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Буллингісіз өмір |
Презентация дәріс |
6 сынып |
Наурыз 2аптасы |
хаттама |
Педагог -психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Оқушылармен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алуда мектеп пен отбасы- серіктестер» |
Баяндама |
8-11 сынып |
Наурыз 3-аптасы |
Кеңес журналы |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Менің өмірдегі жетістігім
|
Сынып сағаты |
11 сынып |
Наурыз 1 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Не жақсы, не жаман |
Сынып сағаты |
1 сынып |
Наурыз 2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Сіз нағыз доссызба? |
Сынып сағаты |
2 сынып |
Наурыз 3 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
"Менің сыныбым және менің мұғалімім" |
Аяқталмаған сөйлемдер тесті |
3-4 сынып |
Сәуір |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
“Мінез - құлық белгілері” К.Леонгард |
Мінез - құлықтің 12 түрін анықтау |
5-9 сыныптар |
Сәуір |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Өмір қымбатсың маған» тренинг |
Өмір туралы дұрыс шынайы көзқарас қарым-қатынас орнату. |
7- сынып |
Сәуір 2-аптасы |
Хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Достық және махаббат» тренинг |
Жыныстық тәрбие бойынша шынайы достық пен махаббаты ажырата білу |
8-сынып |
Сәуір 3-аптасы |
Хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Түлектерге жадынама «Емтиханға қалай дайындалу қажет?» |
Өздерінің мінез –құлқын, көңіл –күйін басқаруға дағдыландыру |
11 сынып |
Сәуір 2аптасы |
жадынама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Жыныстық қатынастан берілетін аурулар, жүктілікті болдырмау |
Дәріс |
8-11 сынып |
Сәуір 3аптасы |
Хаттама |
Медбике Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Менің отбасым |
Сынып сағаты |
3 сынып |
Сәуір 1аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Қақтығыс дегеніміз не? |
Сынып сағаты |
4 сынып |
Сәуір 2 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Өзін-өзі бағалау айналары |
Сынып сағаты |
5 сынып |
Сәуір 3 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Қарым - қатынас құпиялары |
Сынып сағаты |
6 сынып |
Сәуір 4 аптасы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Сәттілік серік болсын»тренинг сабақ |
Емтиханға дайндық кезіндегі педагогикалық психологиялық қолдау |
11-сынып |
Мамыр 1аптасы |
Хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Сынып оқушыларының мазасыздану деңгейлерін қалыпқа келтіру релаксациясы |
Оқушылардың бойында сенімділік қалыптастыру |
9,11сынып |
Мамыр 2 аптасы |
Хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Емтиханға барар алдында оқушылар және ата –анаға «Менің сенімім мол» тренинг |
Оқушылардың бойында сенімділік қалыптастыру |
11 сынып |
Мамыр 2-3 аптасы |
Хаттама
|
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Менің өмірлік құндылықтарым
|
Сынып сағаты |
10 сынып |
Мамыр 1 аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Адамның жеке шекарасын бағалау |
Сынып сағаты |
11 сынып |
Мамыр 2 аптасы |
Хаттама |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Жыл бойы жүргізілген дагоностиклық жұмыстарының салыстырмалы сараптама қорытындысын шығару. |
Жоспар бойынша жүргізілген жұмысқа сараптама жасау |
|
Жылдық есеп |
Жылдық есеп |
Педагог-психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
«Біз біргеміз» психологиялық клуб жұмысы |
Психологиялық алдын алу және ағарту |
Оқушылар |
Жыл ішінде |
Анықтама |
Педагог- психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Сұраныс бойынша психологиялық қызмет көрсету
|
Өзекті тақырыптар бойынша психологиялық алдын алу және ағарту
|
Оқушылар Ата-аналар Педагогтер Әкімшілік |
Жыл ішінде
|
Хаттама |
Педагог- психолог |
Педагог - психолгтың есебі |
|
Оқушыларға кеңес (сұраныс бойынша) |
Кеңес |
Жыл бойы |
Жыл бойы |
Кеңес журналы |
Педагог-психолог |
Кеңес журналы |
|
Ата -аналарға кеңес (сұраныс бойынша) |
Кеңес |
Жыл бойы |
Жыл бойы |
Кеңес журналы |
Педагог-психолог |
Кеңес журналы |
|
Педагогтарға кеңес (сұраныс бойынша) |
Кеңес |
Жыл бойы |
Жыл бойы |
Кеңес журналы |
Педагог-психолог |
Кеңес журналы |
|
Жеке кеңес |
Ерікті сұраныстарына орай |
Сұраныс
|
|
Хаттама |
Педагог-психолог |
Кеңес журналы |