Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Асылхан Сайра |
Оқушының саны - 7 |
| |||
апта |
|
| ||||
Сабақтың атауы |
Жасыл өсімдіктердің ғарыштық рөлі.
| |||||
Сілтеме |
| |||||
Жалпы мақсаты |
Жасыл өсімдіктердің маңызын түсіндіру.
| |||||
Міндеттер:
|
тұрақтылығын сақтау және атмосферада оттекті молайту, жерде топырақ түзілу әрекетіне қатысу жолдарын үйрету. Өз пікірлерін ашық айту. Өсімдікті қорғауға тәрбиелеу. | |||||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері |
1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; 2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру; 3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
4. | |||||
Сабақта негізгі идеялар |
1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;
| |||||
Тапсырмалар |
Топтық жұмыста: | |||||
1 сабақ. тақырыбы: | ||||||
|
Белгіленуге арналған түйінді сөздер: | |||||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті. Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу /0,5 мин/ | ||||||
СТО сұрақтары |
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті | |||||
Сабақтың маңыздылығы не? -оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? |
-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу -тақырып жайлы бұрынғы білетіндер. Қызығушылықтарын оятуға дайындық кезең Қызығушылдығын ояту. Мұғалімнің көшбасшылығы оқушылардың психологиялық ахуалымен танысу. «іздеу саламыз»Тренинг өткізу. «Миға шабуыл»: Өткен тақырыпты YouTubeден видео көрсету арқылы тест бере отырып ауызша пысықтау.
| |||||
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер -еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды? -өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? |
І. Қызығушылығын ояту Қызығушылдығын ояту. Деңгейлік тапсырма беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын оқушылар ашады.
/6 мин+4 қмин/ | |||||
Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат) -оқушыларды белсене қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу |
-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту -алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу -білімін, ақпарат.
«Мағынаны ажырату» 15 мин
І-топ. Жасыл өсімдіктің маңызы ІІ-топ.Оны қорғау. Қызметі Топпен талдап әр топтан бір оқушы қорғайды. Тақырыпты толықтыру үшін проблемалық сұрақтар қою. Ойларын толықтырады.
|
Толғаныс (рефлексия) -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру |
ІІІ. Ой қорытынды Бекіту сабағы : Бекіту кезеңі: «Сызықты диктант»әдісі арқылы
| ||||||||||||||||||||
Бағалау түрлері - оқушының өзін-өзі бағалауы; - топтық өзін-өзі бағалауы; - мұғалімнің бағалауы; - жалпы бағалау; - критерийлер арқылы бағалау |
Бағалау: /4мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы Оқушының аты-жөні____________________________________
| ||||||||||||||||||||
-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау |
Тапсырмалар орындау арқылы аяқтау | ||||||||||||||||||||
Сабақты аяқтау түрлері -бір пікірге келу... -өз пікірін дәлелдеу... -үйде жалғастыру... |
Үй тапсырмасы: Үй тапсырма: слайд құру
|
Ашық сабақ:
Жасыл өсімдіктің
ғарыштық рөлі
6-сынып
Асылхан.С
Раздольный ауылы.