2017-2018
оқу жылында атқарылатын психологиялық қызметтің
жұмыс жоспары.
№ |
Жұмыс мазмұны |
Негізгі мақсаты |
Сынып |
Зерттеу әдістемесі |
Негізгі бағыты |
Мерзімі |
Нәтиже | |
1 |
Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау (Керн – Йерасек тестісі) |
Оқушылардың әлеуметтік психологиялық зияткерлік дайындығын тексеру |
1 сынып |
Тест
|
Психодиагностика
|
Қыркүйек |
Анықтама | |
2 |
А.Р.Лурияның қысқа мерзімді есте сақтау қабілетін анықтау (М/п. №8.2011ж., 32 бет) |
Балалардың есте сақтау қабілетін, сөздерді жаттаудың динамикасын анықтау |
1сынып |
Тест
|
Психодиагностика |
Қараша
|
Анықтама | |
3 |
Зейіннің ауысуы мен шоғырлануын 49 мәндік екі түсті сандық кесте арқылы бағалау әдістемесі |
Оқушылардың зейінінің ауысуы мен шоғырлану деңгейін анықтау |
1 – 4 сыныптар |
Тест
|
Психодиагностика |
Желтоқсан
|
Анықтама
| |
4 |
«Психогеометриялық типология» |
Жеке тұлғаның мінез – құлық ерекшеліктерін анықтау |
2 – 4 сыныптар |
Тест
|
Психодиагностика |
Желтоқсан
|
Анықтама | |
5 |
Мағыналы есте қалдыру (Авторы: К.Бюлер) |
Ауызша материалды есте сақтау мен елестетуге мағыналық байланыстың әсерін табу |
1 – 4 сыныптар |
Тест
|
Психодиагностика |
Наурыз
|
Анықтама | |
6 |
1-сынып оқушыларының мектепке бейімделуіне психологиялық кеңестер беру |
Алғаш мектеп табалдырығын аттап отырған балалардың қорқыныш-үрейлерін сейілту мақсатында кеңестер беру |
1 сынып |
Кеңес беру |
Консультациялық бағыт |
Қыркүйек
|
Анықтама
| |
7 |
Оқушылар арасында достық қарым-қатынасты нығайту
|
Оқушылар арасында достық қарым-қатынасты нығайту, шынайы достыққа тәрбиелеу |
0-4 сыныптар |
Тренинг
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Қаңтар
|
Анықтама
| |
8 |
Қимыл – қозғалыс әрекеттерін қалыптастыруға арналған ойындар |
Оқушылардың ойлауын дамыту, шаршағандарын ұмыттыру, зейіндерін шоғырландыру, белсенділіктерін тұрақтандыру
|
0-4 сыныптар |
Ойындар
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Ақпан
|
Анықтама
| |
9 |
Достаса аласыз ба? |
Адал дос болуға және қоршаған ортамен дос болуға үйрету,коммуникативті өрісті дамыту |
0-4 сыныптар |
Тренинг
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Ақпан
|
Анықтама
| |
10 |
Оқушылардың өмірге құштарлығын арттыру
|
Өмір сүру жолдары туралы өзіндік орнын, өмірлік бағдарын дамыту. Ойлау, пайымдау, шешім қабылдау, әдептілікке тәрбиелеу. |
1-4 сыныптар |
Тренинг
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Сәуір
|
Анықтама
| |
11 |
Зейінді тұрақтандыруға арналған жаттығулар |
Оқушылардың белсенділігін, іскерлігін арттыру |
1-4 сыныптар |
Жаттығулар
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Наурыз
|
Анықтама
| |
12 |
«Әріптер» |
Байқағыштық пен ерікті зейінді дамыту, зейіннің тұрақтылығыншығармашылыққабілеттерін дамыту
|
1-4 сыныптар |
Коррекциялық - сабақтар |
Түзету – дамытушылық бағыт |
Ақпан
|
Анықтама
| |
13 |
Оқушылардың мектеп мотивациясына бейімделуін (адаптация) анықтау |
5 сынып оқушыларының мектепке бейімделу деңгейін анықтау |
5 сынып |
Анкета
|
Психодиагностика |
Қыркүйек
|
Анқтама
| |
14 |
Оқушылардың темпераментін анықтау тестісі |
Оқушылардың темперамент типтерін анықтау |
7-10 сыныптар |
Тест |
Психодиагностика
|
Қазан
|
Анықтама
| |
15 |
СъюзенДеллингер әдісімен «Психогеометриялық тест» арқылы жеке тұлғаны зерттеу |
Жеке тұлғаның мінез – құлық ерекшеліктерін анықтау
|
5-8 сыныптар |
Тест
|
Психодиагностика
|
Қараша
|
Анықтама
| |
16 |
«Жеткіншектердің тұлғалық дамуына жол ашу» |
Оқушылардың мамандық таңдауына психологиялық жағынан көмек беру |
8-11 сыныптар |
Тренинг
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Қаңтар
|
Анықтама
| |
17 |
Оқушыларға психологиялық кеңестер ұйымдастыру |
Үнемі оқушылармен байланыс жасап, кеңестер беріп отыру |
0-11 сыныптар |
Кеңес
|
Консультациялық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
18 |
«Әке көрген оқ жонар...» |
Ұл балаларға тән жақсы қасиеттерді бойларына дарыта білуге баулу, ашық әңгімелесу,сырласу |
5-11 сыныптар |
Кеңес |
Түзету – дамытушылық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
19 |
Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес |
Диагностиканың қорытындысымен жекелеген оқушыларға психологиялық көмектер беру |
9-11 сыныптар |
Кеңес
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
20 |
Пәнге байланысты көмектер ұйымдастыру |
Пән мұғалімдерімен байланыс жасай отырып, оқушыларға көмектер беру |
1-11 сыныптар |
Кеңес
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
21 |
Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беру |
Ата-ана мен оқушы арасында мамандық таңдауға орай кеңестер беру, ақылдасу |
|
Кеңес
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
22 |
Оқушыларда жағымды мінез-құлық қалыптастыруға арналған тренинг |
Оқушыларға адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттермен, әрбір жақсы істердің шапағаты туралы түсінік беру. |
1-11 сыныптар |
Кеңес
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
23 |
Қарым – қатынаста агрессияны болдырмау жолдары |
Оқушыларды бірін-бірі түсіне білуге қалыптастыру. Оқушыларға агрессия күйі туралы түсінік беру. Ашу мен агрессияны жеңілдетудің жолдарын табу
|
5-11 сыныптар |
Кеңес
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама | |
24 |
Менің өмірдегі орным |
Өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау |
5-11 сыныптар |
Кеңес
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
25 |
Біздің бесінші сыныптағы тұлғалық дамуымыз |
Оқушылардың бастауыш буыннан орта буынға өту кезеңіндегі бейімделу ерекшеліктерін анықтау |
5 сынып |
Тренинг
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Қазан
|
Анықтама
| |
26 |
Көңіл – күй неге және кімге байланысты |
Оқушылардың өз көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу |
5-8 сыныптар |
Тренинг
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Қараша
|
Анықтама
| |
27 |
Жасөспірімдердің қарым-қатынасында өзара сенімділікті орнату және сенімсіздікті болдырмаудың жолдары |
Мінездегі сенімділік дағдыларын қалыптастыру. Агрессия күйіне қарсы керіқарым-қатынасты қалыптастыру. |
7-9 сынып |
Тренинг
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Қаңтар
|
Анықтама
| |
28 |
Біз 5 – сыныпқа барамыз |
Оқушылар арасында үрей, қорқыныш деңгейлерін анықтап, психологиялық дайындық орнату |
4 сынып |
|
Ағартушы – профилактикалық бағыт |
Мамыр
|
Анықтама
| |
29 |
Мектеп оқушыларын ұжымға бейімдеу жаттығулары |
Кездесетін қиындықтарды талдау,дезадаптацияның алдын алу |
5 сынып |
Жаттығулар
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
30 |
Қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар |
Оқушылардың бір – бірімен қарым-қатынасын жақсарту, оларды адамгершілікке, шындыққа, достыққа, тәрбиелілікке үйрету |
8-10 сынытар |
Жаттығулар
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
31 |
Мінез – құлықты түзетуге бағытталған тренингтік жаттығулар |
Оқушылардың мінез – құлқын түзей білуге, өзіне-өзі сенімділікті оята білуге ықпал ету |
5-11 сыныптар |
Тренингтер
|
Түзету – дамытушылық бағыт |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
32 |
Емтиханға қалай дайындалу керек? |
Жасөспірімдердің өз өмір сүру дағдысы туралы ойлануға жағдай жасау |
9-11 сыныптар |
Кеңес
|
Консультация бағыты |
Қазан
|
Анықтама
| |
33 |
Емтихандағы іс әрекет |
Әр түрлі жағымсыз қылықтарға қаншалықты бейім екендігін анықтау |
9-11 сыныптар |
Кеңес
|
Консультация бағыты |
Қазан
|
Анықтама
| |
34 |
Емтиханда өзіңді ұстау ережесі. Шағын дәріс. Шағын топтағы пікірталас. |
Емтиханға дейін және уақытында өзін ұстау ережелерімен түлектерді таныстыру |
9-11 сыныптар |
Кеңес, дәріс |
Консультация бағыты |
Қараша
|
Анықтама
| |
35 |
Психикалық жүйке күйзелісін төмендету әдістері |
Теориялық аспектілермен таныстыру, стресті түсіруге арналған жаттығуларды ұсыну |
9-11 сыныптар |
Кеңес, дәріс |
Консультация бағыты |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
36 |
Психикалық- жүйке әсерін төмендету әдістері |
Эмоцияны басқара білуге үйрету |
9-11 сыныптар |
Кеңес, дәріс |
Консультация бағыты |
Жыл бойы |
Анықтама
| |
37 |
Сілкіп таста |
Оқушыларға кәсіп таңдауда өзінің қалауы және бойында бар қасиеттерге сүйене алуға, қолынан келетін істі әрі қарай дамытуға бағыт-бағдар беру |
9-11 сыныптар |
дәріс |
Ағартушы профилактикалық бағыт |
Жетоқсан
|
Анықтама
| |
38 |
Күн сәулесіне бөленген алаңқай |
Топ мүшесі сезімін дамыту, бір-бірімен жақындастыру |
9-11 сыныптар |
Тренинг
|
Түзету дамыту бағыты |
Қаңтар
|
Анықтама
| |
39 |
Стреспен қалай күресу керек |
Мектеп түлегінің стреске қаншалықты бейім екендігін анықтау |
9-11 сыныптар |
Тест
|
Психодиагностика бағыты |
Қазан
|
Анықтама
| |
40 |
Стресті қалай жеңуге болады? |
Топ ұйымшылдығын, эмпатия сезімін дамыту, жағымды көңіл-күй қалыптастыру |
9-11 сыныптар |
Кеңес, дәріс |
Консультация бағыты |
Қазан
|
Анықтама
| |
41 |
Стресті қалай жеңуге болады. |
Коммуникативтік дағдыны, қиялды, топ ұйымшылдығын, ынтымақтастықты дамыту |
9-11 сыныптар |
Кеңес, дәріс |
Консультация бағыты |
Қазан
|
Анықтама
| |
42 |
Джунглиде жауған жаңбыр |
Коммуникативтік дағдыны, топтық өзара әрекетті дамыту, көшбасшыларды анықтау, тосқауылдарды жою |
9-11 сыныптар |
Тренинг
|
Түзету дамыту бағыты |
Ақпан
|
Анықтама
| |
43 |
Біздің топтың жүрегі |
Топта өзара сүйіспеншілік және достық қатынас қалыптастыру |
9-11 сыныптар |
Кеңес, тренинг
|
Консультация бағыты , түзету – дамыту бағыты |
Наурыз
|
Анықтама
| |
44 |
Депрессиядан қалай арылуға болады |
Оқушыларды өзін-өзі бағалауға дамыту |
9-11 сыныптар |
Кеңес, дәріс |
Консультация бағыты |
Қазан
|
Анықтама
| |
45 |
Аутогендік жаттығулар |
Жаттығулар арқылы оқушыларды сенімділікке баулу |
9-11 сыныптар |
Жаттығулар
|
Ағартушы профилактикалық бағыт |
Сәуір
|
Анықтама
| |
46 |
Бейіміне қарай мамандық таңдау |
Оқушылардың қажеттіліктерін анықтау |
9-11 сыныптар |
Кеңес |
Консультация бағыты |
Қыркүйек
|
Анықтама
| |