«Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»КММ-нің
үш тілдік оқытылуы бойынша
2020-2021 оқу жылының І жарты жылдық сараптамасы
Үш тілдік бойынша мектебімізде екі мұғалім Асылхан Сайра биология пәнінен,Коктиева Жанар Алпысбаевна информатика пәнінен жұмыс жасайды.
Үш тілдік бойынша 9-сыныпта биологиядан ағылшын тілінде қыркүйек айынан бастап сабақ өткізеді.Сабақты оқыту барысында көптеген әдіс -тәсілдерді қолданады.Олар:
1.Work in group with posters(Топтық жұмыс)2. Work in pairs( Жұптық жұмыс) 3. Matching of terms.4. Complete the table.5. Work in individual (жеке жұмыс),6. Work the book: ''Мағынаны тану'',7. True or False 8.Анаграммалар табу. «Find anagrams»,10.Қатені табу. «Find the mistake»,11.Test,12.Match pictures with words.
Әр сабағымда осы жаңа оқыту әдіс тәсілдерін қолдану арқылы, сабақта оқушылар тақырыпты оқиды,аударады.Сыныптың деңгейі жақсы. Себебі ағылшын тілі ұнайды.Түсініктерін орташа,жақсы деңгейде жеткізеді.Оқушылар ағылшын тілінде терминологияны жақсы біледі,қызығушылықтары бар. СТО-ның «"Таза тақта" стратегиясы бойынша үй тапсырмасын тексереді,(терминдерді жатқа сұрайды). Оқушыларды тақырыппен, бағалау критерилерімен және мақсаттарымен таныстырады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысқан соң жаңа терминдер бойынша жұмыс жасайды.
Key terms
Brain-Computer Interfaces (BCI) – a system for exchanging information between the brain and an electronic device;
Neuroprosthetic – any biomedical engineered device designed to be linked to the peripheral or central nervous system and enhance the cognitive, motor, or sensory abilities of an organism.
Оқушыларға бүгінгі сабақ бойынша анықтаманы аударып жалпы сабақ бойынша түсінік алады.Анықтамаларды дәптерлеріне жазады.Сонымен қатар «Biology grade 9»оқулығы бойынша тақырыпты аударып тапсырмалар және интернет желісі арқылы видео көрсетіп талқылайды..
Work in individual (жеке жұмыс)
Ойын True /False (оқушыларға жұмыс парақтары таратылады, онда бір жағынан жазылған Т-шындық, екінші F-жалған).
Work in pairs
Matching
Work in individual (жеке жұмыс)
True /False (жазылған Т-шындық, екінші F-жалған),
Work in pairs
Matching (сәйкестендіру бойынша тапсырмалар орындайды. Жұптық жұмыста бір-біріне сұрақтар қоя отырып пікір алмасады. Бұл сатыда оқушылар әр тақырыптың мағынасын ажырата отырып пікірлерін айтады және бір-біріне сұрақ қоя біледі.Оқушылардың арасында қарым-қатынас пайда болды.Әр сабақта әр түрлі әдіс қолданады..
Мысалы:
Митоз. Митоз фазалары. Topic Mitosis. Осы сабақ тақырыбы бойынша мынандай тапсырмалар орындады.
a)Work in individual (жеке жұмыс)
b)Name the stages of mitosis in the picture
Әр оқушының сабақ кезінде өз білімін дамытып, жаңа тақырыпты өзі игеріп, өз ойын ортаға салып, сол тақырып көлеміндегі материалды біліп, әрі қарай дамытуға сұрақта қойды. Оқушыларды өз бетімен еңбектеніп, ізденіп, шығармашылықпен айналасуына, өз ойларын жеткізуге, жан-жақты білім алуға итермеледі..
Информатика пәні мұғалімі Коктиева Жанар Алпысбаевнаның
үштілділікті сабаққа енгізу туралы есебі
2020-2021 оқу жылының І жартыжылдық есебі. Информатика пәніне үштіліділікті енгізу арқылы 10 сынып оқушыларына ағылшын тілінде CLIL технологиясы арқылы сабақтар беріп келеді. Сабақта оқушылардың естерінде жақсы қалу үшін, ойын бағдарламалары арқылы есте сақтау қабілеттерін дамытады. Ол Koohot, quizlet, quizizz сайттарын сабақта пайдаланады .
Сабақ барысында үш тілде сөз тіркесін қолдана отырып, психологиялық көңіл-күй жасау сияқты ағылшын тіліндегі материалды қосудың түрлі әдістерді қолданады. Сабақ барысында бұл мәтінді ақпаратпен жұмыс, оқу, аударма, тегтер мен жұмыс, қайта баяндау. Оқушылар сабақта көп компьютерді практикалық тапсырмаларды Блокнот бағдарламасында орындап ,ағылшын сөздерін дұрыс айту үшін, оқушылар кез келген әуенге өлең түрінде айта білуді игертуде.. Бұл жұмыс түрі информатика бойынша сөздік қорын арттыруға мүмкіндік береді. Оқушыларды шет тілінде тікелей байланысқа тарту мақсатында әңгімелеседі..
Сабақта білім алушы оқушылар информатика пәнін ағылшын тілінде оқытуға қызығушылық танытады, өйткені тек пән саласында ғана емес, сонымен қатар тілдік деңгейді жоғарылатады.
Сабақты өткізудің өзіндік моделін іздеуде, бірақ оның сабақтағы және сабақтан тыс қызметінің басты қағидалары білім алушылармен ынтымақтастық, білімге және тілдерді үйренуге ынталандыру болып табылады. Ақмола облысының ПШО ұйымдастыруымен өткізген облыс мұғалімдері өткізген - Семинарлар, шебер сыныптар, вебинарлар қатысты.